Na skróty

Zapytaj o wycenę Telefon alarmowy

Co zrobić w przypadku szkody?

Wypadek – Kolizja – Włamanie – Kradzież – Pożar

 

W przypadku wystąpienia zdarzenia, które może stanowić podstawę do roszczenia należy działać tak, jakby było ono nieubezpieczone. Kiedy niebezpieczeństwo zostanie już zażegnane, przy najbliższej możliwej okazji zgłoś incydent do nas, abyśmy mogli udzielić odpowiedniej porady.

 

Możesz się z nami skontaktować pod numerem telefonu: +48 58 350 61 35 

lub wysłając e-mail: szkody@nauticanord.pl.

 

Co zrobić, gdy wystąpi szkoda? Poniża lista nie jest wyczerpująca, ale prosimy, aby się nią kierować na tyle, na ile jest to możliwe w danych okolicznościach:

  • Staraj się ograniczyć szkodę do minimum.
  • Poinformuj nas o zdarzeniu najszybciej jak to możliwe, zostaw numer kontaktowy (tel/fax) oraz adres e-mail.
  • Zrób fotografie oraz notatki na temat wszystkich uszkodzeń, zbieraj wszelkie dowody i prześlij je do nas.
  • W przypadku szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, rozboju, wandalizmu, pożaru lub eksplozji jak najszybciej poinformuj lokalną policję. Od policji musisz  uzyskać numer sprawy.
  • Nie zgadzaj się żadne koszty ratownictwa. Użyj formularza Lloyd’s Open Form, który oferuje Tobie i ubezpieczycielowi ochronę prawną przed niesumiennymi ratownikami.
  • Jeżeli uczestniczyłeś w kolizji – zapisz kontakt do strony uczestniczącej w wypadku oraz informację o jej ubezpieczycielu.
  • Jeśli ubezpieczyciel zleci oględziny eksperta, zalecamy abyś był przy tym obecny.
  • Zbieraj wszelkie rachunki i faktury. Będą one nam potrzebne, aby szybko zwrócić Tobie poniesione koszty.

 

Jesteśmy dumni z tego, że Pantaenius ma opinię ubezpieczyciela, który uczciwie i szybko wypłaca odszkodowania, zatem pomóż nam pomóc Tobie i ochronić Twoje inwestycje.

Przykładowe oświadczenie sprawcy kolizji żeglarskiej:PDF_downlaod